Cele mai rapide răspunsuri la
întrebări frecvente
Toate informațiile despre opțiunile de plată pot fi găsite aici .
Din păcate, anularea după primirea comenzii nu este posibilă din motive tehnice. Sunteți binevenit să ne contactați pentru a verifica acest lucru, deși acest lucru este posibil în cazuri foarte rare.
Dacă nu doriți produsul, aveți o perioadă de anulare de 14 zile. Vă rugăm să fiți atenți la condițiile de retur, aici .
În anumite circumstanțe, cum ar fi tipul sau starea produsului, acesta nu poate fi returnat.
Dacă ați introdus incorect adresa dvs., trebuie să verificăm starea comenzii dvs. În mod normal, nu este posibilă modificarea comenzii odată ce aceasta a fost primită. Vă rugăm să ne contactați și vom încerca să găsim o soluție dacă este posibil. Dacă pachetul a fost deja trimis sau nu îl mai putem opri, veți găsi informații despre cum să procedați aici .
Pentru comenzile către Germania de obicei 2-5 zile lucrătoare.
Pentru comenzile din UE poate dura între 3-5 zile lucrătoare.
Termenul de livrare pentru comanda dumneavoastră a fost precizat individual la comanda și în confirmare. Acest lucru este valabil pentru comanda dvs.
Vă rugăm să rețineți că, din păcate, nu putem livra mai repede decât este declarat.
Toate informațiile despre transport pot fi găsite aici .
Vă rugăm să verificați email-ul. Acolo veți găsi confirmarea expedierii și urmărirea expedierii. Dacă este necesar, puteți găsi și urmărirea expedierii în contul dvs. de client.
Coletele care nu sunt ridicate de la sucursală sau pentru care acceptarea este refuzată vor suporta costuri suplimentare de la DHL. Aceste costuri vă vor fi taxate în continuare. Suma comenzii dumneavoastră va fi rambursată minus aceste costuri de îndată ce pachetul este înapoi la noi. Ambele cazuri nu constituie o revocare valabilă.
Toate informațiile despre returnări pot fi găsite aici .
Vă rugăm să fiți atenți la condițiile de retur pe care le-ați acceptat la comanda.
Dacă aveți nevoie de informații suplimentare, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.
Va rog sa ne contactati. Vom analiza toate informațiile despre transport și livrare. Pe baza acestei afirmații și a declarației dumneavoastră, vom iniția, dacă este necesar, o investigație pentru dumneavoastră.
O notificare cu întârziere din partea dvs. poate duce la imposibilitatea noastră sau a furnizorului de servicii de expediere să vă procesăm cazul. În acest caz, timpul de procesare va fi mai lung și nu este posibilă nicio investigație.
Vă rugăm să rețineți: o rambursare sau o livrare ulterioară din partea noastră este posibilă numai dacă a fost inițiată o investigație și cazul a fost rezolvat în favoarea dumneavoastră.
Nein, alle unsere Düfte gibt es exklusiv nur in unserem L'ATELIERO Online Shop.
Ai o întrebare?
Folosește formularul de contact de mai jos sau scrie-ne la info@lateliero.com . Vă vom răspunde la toate întrebările cât mai repede posibil.